Hata rubrik !:)

Aop, i lördags var det kräftskiva hos Christoffer, var väll helt okej. men var rätt trött så jag gick och la mig vid halv tolv, tolv ungefär :)
Idag är det SISTA gången med reklamen! Hör och häpna, SISTA gången, det är mer än lycka för mig ska jag tala om för er!
Så ska hjälpa till på min Lillasysters födelsedags kalas, massor med barn som skriker..låt mig gråta! Men jag ska varjefall sitta i fiskedammen har jag bestämt mig! Och mamma sa om jag var snäll kan jag få en då med ;) haha!
Men nu ska jag gå ner igen, kommer blogga senare, ska även göra massa tidsinställda inlägg eftersom jag åker till Spanien i en vecka på lördag :)
GRATTIS MIN FINA LILLASYSTER!♥




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback