Hela historien!

min pappa sa ju till mig att vi skulle åka till Helsingborg, bo på hotell och mysa allmänt! Sen blev det att vi skulle åka vidare till helsingör och shoppa där! Skit kul tyckte jag, men jag visste ju att Dead By April spelade i Malmö så var rätt "arg" över att jag var så nära men endå inte!Men shit samma. Så när vi hoppade av i Helsingborg skulle vi möta upp min farfar och Ingrid.
Men pappa sa att dom inte hade kommit ännu och att vi hade hoppat av fel, så fick jag vänta med Isabell ( pappas fästmö)
Vi stod och väntade och pappa kom tillbaka, så sa han att jag skulle vända mig om. När jag gjort det så sätter han på mig en ögonbindel och jag ser absolut ingenting! (konstigt..hehe) Så vi går en liten stund, när pappa väl tar av mig ögonbindeln så lika fort får jag på mig en moppe/motorcykel hjälm! Jag fattar ingenting men då så ska jag få åka motorcykel med min pappas kompisar. Vart vi ska vet jag inte, men vi åker och jag njuter verkligen! Älskar när det går fort!
När vi sedan har kommit fram till Malmö så släpper dom av mig utanför Hilton Hotel...och ni kan ju ana hur förvånad jag var! Frågade om vi skulle bo där, oh det skulle vi! Sen fick jag reda på att vi skulle till Malmö festivalen och kolla på Dead By April! Snacka om lycklig tjej ahha..fick även träffa efterlängtade Ilve som var en av få som höll mig riktigt glad den kvällen! Men jag trodde inte vi skulle få backstage pass, men jag var hur nöjd som helst över att bara få se DBA live! Men ack så fel jag hade..! Vi fick pass! As lycklig tjej! Skulle få stå på scenen oxå..!
Jag bara älskade den timmen då dom var på scen, riktig lycka!
Men när dom var av scenen tänkte jag bara; Vad ska jag göra nu då ? Myste med pappa och Isabell tills 23.00!
Då gick Hardcore superstar upp på scenen, måste ju erkänna att även om jag träffat dom flera gången som väldigt liten så är det lika häftigt varje gång, nu har jag till och med börjat tycka om deras musik! Hehe, och dom gav mig en födelsedagspresent ! Ett gruppfoto med dom! Den fredagen var seriöst den bästa på länge! Tack alla som hjälpte till att få en Fantastisk fredag!
Hardcore Superstare & Jennifer Jarlestål!

Postat av: Ilve

De e för go tjejen

2011-08-26 @ 00:56:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback