Ingen bra uppdate idag asså..

Men som sagt så blev det jobbigt med tiden! Slutade klockan två på skolan och skulle egetnligen hem. Men fastnade inne i stan med min kärlek och hans kompisar och filmade när dom Shufflade! Kan lägga ut n video på det som JAAAG filmad eidag ;) är as grym på att filma efter idag hehe.
In till Anders för att byta piercing! Är jätte nöjd, och den har läkt jätte fint oxå! Skit glad över det, Anders sa till och med att jag hade bra läk kött, blev sjukt stolt då eftersom jag alltid haft problem med sånt haha!
Ni fick ju en bild här nedanför :)
Och moppekursen var ju...kanon kul. Men på Torsdag efter skolan ska jag träffa Vicktoria och Lina så ska vi göra testen på körskolan och senare efter det så blir det kurs! Ska hinna rida någon gång där emellan oxå..hmm..får fixa det! Japp, men nu ska jag plugga tills kärleken har laddat upp videon, så den kommer upp om...si sådär 15 minuter =)
Bildbrist, men ni får nöja er tills mitt objektiv kommer nu i veckan!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback