Hejsan...

Har uppdaterat sit idag, men har faktiskt tänkt att så fort klockan ringer så ska ajg upp och fixa mig sedan ta en outfit bild m.m m.m ..... men det blir ju att jag vaknar 45 minuter innan jag börjar och allt skiter sig ahha! Ska försöka imorgon!
Blir förmodligen något slappt imorgon, typ joggingbyxor och ett linne! Så får det bliii !:)
Idag var det sista teori kursen..äntligen! Ska bara klara dom "små" proven, upp körningarna och de stora provet! Sen är allt klart, ska sätta mig där en dag och bara plugga hela dagen med Viktoria och Lina förmodligen :)
Och lördag nästa vecka! Då sitter jag på flygplatsen och ska ner till Mallorca! Helt underbart skönt, efter en sommar med riktigt skitväder så ska man ner till 35 plus grade om jag har tur då! Ohhhh längtar!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback